woensdag 2 september 2015

How To | Sharpie Nailart

Sharpie nailart is al helemaal in en laatst heb ik er ook al over geschreven. Nu verkopen we zelf ook de sharpies online en in onze winkel dus ik heb ze natuurlijk ook even uitgeprobeerd!


Met deze sharpie stiften kan je mooie nailart maken en er is zo veel mogelijk! Ik laat jullie 1 techniek zien.

Hoe werkt het?:
- Zet streepjes met de sharpie stiften kris kras op de nagels over een lichte/bijpassende ondergrond is het mooist.
- Pak een penseeltje erbij en alcohol
- Dep met het penseel waar alcohol aan zit op de gekleurde streepjes en het vloeit uit in een mooi design
Herhaal deze stap indien gewenst maar doe dit pas als de alcohol is opgedroogd.
- Topcoat erover heen en het is klaar.


Het is echt super makkelijk! Alleen het werkt het beste op een gladde ondergrond zoals gel/gelpolish.

Hieronder nog meer kleur mogelijkheden:

Ik heb het ook op mijn eigen nagels gedaan en die nailart komt binnenkort online.

Deze Sharpie stiften set is bij ons verkrijgbaar voor 22,95 incl. btw.
http://www.mardymakeupshop.nl/a-41351474/nieuw/sharpie-stiften-set-12st/

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails