vrijdag 4 september 2015

Essence All About Bronze Eyeshadow

Essence komt met nieuwe oogschaduw paletjes, Hierin zitten 8 kleuren en is in meerdere kleur tinten verkrijgbaar. Ze zijn nieuw in het standaard assortiment. Bij grote schappen zijn er meer kleuren aanwezig.

Ik kocht er 1, All About Bronze , is de kwaliteit wel goed? Ik ben benieuwd, jij ook? Lees dan verder.



Ik houd van shimmer brons/bruine tinten dus dit palette sprak mij meteen al aan..
Dit is nr. 01 bronze.


Er zitten 8 shimmer kleuren in van licht naar donker. Erg mooi!
De vakjes zijn ook nog best groot van de oogschaduw, werkt fijn.

Swatches:

Bovenste rij:

Onderste rij:

Wauw het pigment is echt super goed! Je hoeft er maar heel lichtjes over heen te gaan en je hebt al super goed pigment. De oogschaduwen zijn ook lekker zacht maar zeker niet kruimelig dus haast geen tot weinig fall out.

Wow dit had ik niet verwacht van Essence. Ik ga zeker nog meer van deze paletjes aanschaffen.

Ze zijn verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister en kosten €3,99 p/st. Geen geld toch?



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails