zondag 9 augustus 2015

Nieuwste nagel trends | Humpnail + Sharpie

Ik zit op vele nagel facebook pagina's en de laatste tijd kom je heel vaak de Humpnail/Bubblenail tegen. Dit is volgens iedereen de nieuwste trend. Kijken jullie mee?


Als je nagelstyliste bent of de opleiding doet weet je hoe belangrijk de bolling is, als de bolling niet dik genoeg is zien de nagels er gewoon minder mooi uit. Zit je bolling op de verkeerde plek dan is de kunstnagel minder stevig dus meer kan om te breken.

Maar de bolling op de humpnail of zoals sommige het noemen bubblenail is wel heel erg extreem naar mijn idee veelste extreem en ik zal dit ook echt nooit maken en op mijn eigen nagels willen.

Met acryl kan je deze humpnails maken, je bent wel ff bezig om het zo dik te krijgen, ook gebruik je veel product.


Hiervoor was er ook al zo'n rare trend, ducknails, herinneren je jullie dit nog? Dit was ook een hele trend, niet dat het mooi is maar mensen willen het toch omdat het 'in' is. Tuurlijk je hebt altijd meelopers maar in deze trends mee doen? Kom op zeg!


En dan de nieuwste rage die ik wel heel erg leuk vind; Sharpie nailart.
Sharpies zijn stiften (permanent markers) en iemand die heeft dat gedaan op nagels en dat geeft zo'n leuk effect dat het nu een ware hype is geworden!
Je kan het ook met andere stiften doen (zoals ik laatste met stabilos klik hier) maar met sharpies zijn de kleuren net even wat intenser.


De sharpie stiften zijn er in vele kleuren. Je kan er echt van alles meemaken.

Je lakt je nagels bijvoorbeeld wit en dan zet je strepen met de sharpies op je nagels. Dan pak je een penseeltje erbij en alcohol. Dat dep je op je nagels en dan zie je de kleuren mooi vloeien.


Doen jullie mee met de nagel trends?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails