woensdag 26 augustus 2015

Nailart | Pigment Powder

Op Facebook zie je verschillende nieuwe nageltrend ontstaan, ook deze nailart met pigment poeder.
Ik ging het proberen en het resultaat vind ik er erg leuk uit zien!
Kijken jullie mee?

Ik heb minerale oogschaduw poeder gebruikt, die had ik nog liggen. Ik heb 5 verschillende kleuren gebruikt.

Hoe ga je te werk: (gelpolish)
- Bereid je nagels voor zoals je altijd doet.
- Ik heb het pigment poeder aangebracht op een witte gelpolish, zo worden de kleuren intenser.
- Als de 2e laag witte gelpolish is uitgehard plakt het nog en in de plaklaag heb ik met een penseeltje het poeder aangebracht.
- Als laatste laag doe je een top gelpolish, gelukkig veegt de gelpolish het poeder niet mee. Het poeder blijft goed zitten.
- Plaklaag verwijderen en de nagels zijn klaar.


Je kan dit met vele kleuren doen, ook bijvoorbeeld een witte met een glans/shimmer erin over zwart, dit geeft ook een heel mooi effect.


Hoe vinden jullie dit? Gaan jullie dit ook proberen?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails