zondag 16 augustus 2015

Nailart | Number 5

Maandag 3 aug. waren mijn ouder 25 jaar getrouwd. Op de camping vierden we het met familie en vrienden. Voor deze gelegenheid wilde ik nieuwe kleding kopen. Bij MS Mode kocht ik een leuk zwart tshirt met een 5 erop en steentjes. Ik besloot om mijn nagels aan te passen aan mijn nieuwe tshirt.
Kijken jullie mee?


 Om dit shirt gaat het:
Ik wilde elke nagels anders maken maar dat ze toch bij elkaar horen.

Mijn wijsvinger lakte ik eerst zwart, daarna met een zilveren lak de helft zilver maken en dan het een beetje laten uitvegen.
Op mijn middelvinger heb ik gradient gemaakt met wit/zilver/zwart


Mijn ringvinger heb ik zwart gelakt en ik besloot om zilveren stippen te zetten ipv steentjes, steentjes vallen er namelijk best wel snel af en omdat we het hele weekend feest hadden wilde ik wel dat het goed zat.
Om het iets meer bling te geven heb ik in de stipjes glitter gedaan.

Mijn pink heb ik zilver gelakt en glitter eroverheen gedaan. Mijn duim is alleen zilver gelakt.


Passen jullie wel eens je nailart aan bij je kleding?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails