zondag 30 augustus 2015

Maybelline The Colossal Go Chaotic Volum' Express Mascara

Maybelline New York lanceert een nieuwe mascara voor een edgy-lashdo: The Colossal Chaotic Lash voor sexy messy, dik aangezette wimpers.

Oehh een nieuwe mascara van Maybelline! Maybelline is echt mijn favoriete merk van mascara's en ik vind het altijd leuk om de nieuwe varianten te proberen. Dit is de allernieuwste en ligt vanaf Dinsdag 1 sept. in de winkels.



Het uiterlijk, tsjaa daar kan je niet omheen, dat is echt in de Maybelline stijl. Lekker opvalland.

Het borsteltje:

Het borsteltje heeft aan het uiteinde een knik erin, hiermee is de bedoeling dat je als stap 2 verticaal over je wimpers gaat, zie foto hieronder.
Verder is het een fijn borsteltje, het heeft een goede maat en werkt fijn.



Resultaat op mijn wimpers;

Dat ziet er goed uit! Gewoon wat een mascara moet doen doet deze, wimper goed zwart, lengte en volume. Perfect! Het borsteltje breng goed aan en werkt fijn.

Zoals je ziet heb ik het nog redelijk naturel gehouden, ik heb het niet zo dik aangezet zoals bij het model voor deze mascara:

Colossal Go Chaotic is verkrijgbaar voor een verkoopadviesprijs van €15,49

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails