woensdag 12 augustus 2015

Max Factor Mascara + Eyeshadow Palette

Max Factor komt met meerdere nieuwe producten uit waaronder Smokey Eye Drama Kit en Velvet Volume False Lash Effect Mascara. Deze 2 review ik vandaag voor jullie.


Velvet Volume False Lash Effect Mascara:

De Velvet Volume False Lash Effect Mascara staat garant voor volle, gesepareerde, fluweelzacht aanvoelende ECHTE wimpers.

Nieuwe mascara's uittesten vind ik altijd leuk, een goede mascara is toch wel een must voor make-up. Het geeft wat extra's aan je ogen en maakt je ogen meer sprekender. Ik draag elke dag mascara en dan in het zwart.
Deze mascara is ook zwart.


Het uiterlijk ziet er leuk uit, zwart met glimmend goud kleurig.


Het borsteltje ziet er goed uit, mooie vorm en niet te groot of te klein.

Swatch:


Nout het resultaat ziet er goed uit, mooi naturel. Mijn wimpers krijgen lengte en ze kleuren goed zwart. Ja ziet er mooi uit!

Deze mascara kost €17,99

Smokey Eye Drama Kit 03 Sumptuous Golds:


Dit mooie compacte oogschaduw paletje bevat oogschaduw en wenkbrauw poeder. De rechtste kleur is neem ik aan de wenkbrauw poeder. Deze is te donker voor mij en er zit ook een kleine shimmer in. Ik gebruik die gewoon ook als oogschaduw.
De andere 3 kleuren hebben meer shimmer en zijn wat korreliger.


Met bruintinten maak je mij altijd blij ♥ Er zit ook nog een sponsapplicator bij.

Swatches:

Nou dat ziet er goed uit, nu zie je ook dan de rechtse vrijwel matte is. De andere hebben een boel shimmer en zijn helaas wel wat kruimelig dus goed je kwast aftikken voordat je het gaat gebruiken en dan komt het goed.

Het pigment is prima in order, 4 mooie gepigmenteerde kleuren.

Deze kost €14,99

Deze producten liggen al vanaf Augustus in de winkels.

Wat vinden jullie van deze 2 producten?
Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails