woensdag 5 augustus 2015

MakeUp Revolution I ♥ MakeUp Naked Underneath

Op de braderie bij de kraam van Beauty88 kocht ik o.a. dit mooie palette van I ♥ MakeUp.
Dit is het Wonder Palette Naked Underneath Faux Fur. Super mooi uiterlijk alleen al maar is het pigment ook goed?



Dit Faux Fur palette heeft een mooi groot hart in het midden en daarom heen is het super zacht. Erg leuk zo'n palette. Ik berg het wel goed op in mijn stash want het zal wel gauw vies worden denk ik.


In dit palette zitten 16 kleuren, 14 kleinere en 2 grotere. De 2 grotere zijn highlighters. Een matte en een shimmer.
In de 14 kleinere zitten ook matte en shimmer tinten.
Ook zit er een applicator bij.

 Swatches:

1e rij:

2e rij:

3e rij:

Van sommige kleuren had het pigment beter gekund, bijvoorbeeld de 3e matte kleuren van de 1e rij. De shimmer kleuren zijn wel goed gepigmenteerd. 
Het uiterlijk van het palette is al super mooi, helaas valt het pigment wat tegen met bepaalde kleuren maar de shimmer tinten maken het helemaal goed.

Dit palette kocht ik voor €9,99 bij Beauty88

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails