vrijdag 28 augustus 2015

Labello in een nieuw jasje + Care & Colour-range

Labello Originail (voorheen Labello Classic Are) zit in een nieuw jasje en bevat een nog betere formule met extra panthenol voor optimale hydratie van de lippen. Tevens introduceert Labello, Labello Care and Colour; een rijke lipverzorging met dezelfde hydraterende formule als Labello Original die de lippen voorziet van een vleugje kleur. Labello Care And Colour is verkrijgbaar in drie kleuren; nude, rood en rosé.



Nieuw: Labello Care And Colour:

De nieuwste varianten hebben een kern van intensieve hydratatie en combineert deze verzorgende eigenschappen met een subtiele teint voor de lippen. De drie nieuwe lipbalsems van Labello zijn verrijkt met de verbeterde formule van Labello Original.


De verpakking van de Labello's zien er leuk uit, je ziet aan de kleur van de verpakking al goed welke het is. Nude, Red of Rosé. De Labello's zelf zijn wit met blauwe opdruk.


In het midden hebben ze de verzorging en de rand eromheen de kleur. Het is een getinte lipbalm dus je moet niet veel pigment verwachten, het geeft gewoon net eventjes wat extra's.

Swatches:



Zoals je ziet geven ze een mooie glans en een tikkie kleur. Zelf houd ik niet van opvallende lip kleur dus dit is perfect. Ze verzorgen mijn lippen heerlijk en houden ze lekker zacht. Ook blijft het best lang zitten. Je hoeft maar een paar keer per dag te smeren. Mijn lippen trekken best snel als ze droger worden dus dat is erg fijn dat je niet veel hoeft te smeren op een dag.

Ze kosten €3,19 p/st. en verkrijgbaar bij de drogisterijen.

Classics Are Forever:

Niet alleen heeft de verzorgende formule van Labello Original een impuls gekregen, zowel de vertrouwde blauwe stick als de overige Labello producten zitten tegenwoordig in een nieuw jasje. Labello is verrijkt met een stijlvol, retro design en nieuw logo. 

''De nieuwe kleur blauw staat voor vertrouwen, verzorging, eenvoud en het omarmen van het leven''


De Labello original (voorheen classic)! De classic heb ik echt versleten, zo veel heb ik er op gemaakt en telkens kocht ik ze weer opnieuw want dit bleef mijn all time favorite. Je hoeft met deze Labello gewoon minder vaak op een dag te smeren dan dat je een ander merk hebt.


Ik vind het soms gewoon fijn om een Labello te gebruiken zonder smaak/geur , daarom gebruik ik de Classic/Original.


Beide zijn erg fijn, ik merk naar mijn idee niets anders dan de Classic maar deze Original blijft ook gewoon lang zitten en maakt mijn lippen zacht.

De Labello Original kost €2,29 p/st. en verkrijgbaar bij drogisterijen en diverse supermarkten.
Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails