vrijdag 21 augustus 2015

I ♥ MakeUp Blushing Hearts Peachy Pink Kisses

Op de braderie een tijd geleden kocht ik bij het kraampje van Beauty88 o.a deze blushing hearts van I ♥ MakeUp.
Kijken jullie mee?


Ik had al een roze versie en ik zocht nog een highlighter. Dit is Peachy Pink Kisses, een mooie lichte perzik kleuren met veel shimmer dus een perfecte highlighter!


De leuke hartjes zijn gebakken en zien er super mooi uit. Ik had er al 1 en die gebruik ik dagelijks en je ziet nog steeds niet dat het gebruikt is.

Foto's in de zon:


Mooi hé? er zitten 3 verschillende kleuren in, een lichtere perzik, een lichtere roze en een wat donkere perzik.

Swatches:

Ik heb alle 3 de kleuren apart geswatched en de 4e is een combinatie van de 3 kleuren.
daglicht
zonlicht

zonlicht - daglicht - lamp

 Deze blush/highlighter geeft een prachtige glow, ik zie dat er ook nog een 'echte' highlighter is (Goddess Of Love) deze was er helaas niet maar deze is ook een erg mooie highlighter.


Deze lieve hartjes zien er ook leuk uit maar het pigment is ook nog eens goed! Een mooie aanvulling aan je stash.

Ik kocht deze voor €6,99 bij Beauty88.nl

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails