vrijdag 7 augustus 2015

Etos Colour Care lipsticks

Etos Colour Care lipsticks hebben een lichtgewicht crème textuur die super zacht aanvoelt en je lippen tegelijkertijd verzorgt en beschermt. Zo blijven ze langdurig gehydrateerd en vooral zacht en kissable.
Ik review 2 van de 10 nieuwe kleuren.




Ik heb nr. 009 Peach On The Beach en 010 Juicy Gossip. Wat leuk dat ze ook namen hebben! Deze staan niet onderop maar op het witte barcode stickertje.

Het uiterlijk is gewoon lekker simpel, de mooie Etos kleur. De bovenkant is doorzichtig waardoor je de kleur van de lipstick goed kunt zien, altijd handig!


009 is een mooie peach kleur en 010 bruin.

Swatches:


De lipsticks zijn lekker zacht en romig en glijden over je lippen heen. Het pigment is ook prima, 2 mooie kleuren.

009 - 010

Beide kleuren zien er op de lippen ook goed uit, zijn lekker romig en zacht en smeren goed uit. 
En hoe is de houdbaarheid? Nou die is ook prima, de lipstick overleeft wel een maaltijd maar als je de kleur de hele dag intens wilt houden adviseer ik wel om je lippen bij te werken.
Mijn lippen voelen niet droog aan gelukkig.


Ze kosten €2,99 p/st. en verkrijgbaar bij de Etos.

Wat vinden jullie van deze 2 kleuren?
Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails