dinsdag 14 juli 2015

WONDERful Booster Mask

Een stralende, gehydrateerde en egale huid in slechts 1 stap? Wie wil dat nou niet?
Het Hyaluron Moisturizing Booster Mask van WONDERSTRIPES verzorgt en revitaliseert de huid met een onmiddelijk liftend effect als resultaat.


Informatie:
Het Hyaluron Moisturizing Booster Mask is de treat onder de treatments. Het geeft onmiddellijk een frissere en jongere look. De aanwezige Hyaluronzuur in het masker hydrateert als geen ander en stimuleert de cellen en de vorming van nieuw collagen. Het resultaat is meer veerkracht en souplesse van de huid waardoor de huid strakker aanziet en fijne lijntjes in mum van tijd minder zichtbaar zijn. Het milieuvriendelijke materiaal waarvan het masker is gemaakt, bio-cellulose (of microbiele cellulose), bevat natuurlijke en fijne nanovezels die duizendmaal dunner zijn dan menselijk haar en ervoor zorgen dat het masker zich goed hecht aan de contouren van het gezicht. Bio-Cellulose is zo waardevol in de huidverzorging, omdat het een belangrijke fysieke eigenschap heeft: De vezel is zeer hydrofiel, dus heeft het een verbazingwekkend vermogen om vocht vast te houden. De collageen in het masker vormt een vochtinbrengende laag op de huid waardoor de huid er onmiddellijk frisser en gladder uitziet. Ook de Aloë Vera in het masker schenkt veel vocht. Daarnaast zit de Aloë Vera vol vitaminen, aminozuren en mineralen die belangrijk zijn voor de verzorging van de huid.



Gebruik:
Breng het masker aan op een gereinigde huid. Verwijder het beschermlaagje aan beide kanten van het masker. Plaats het masker op het gezicht en laat het masker voor 15-20 minuten het werk doen. Haal het masker van het gezicht en masseer zacht het overgebleven serum in de huid en de nek. De huid hoeft na het gebruik van het masker niet gereinigd te worden. Na het gebruik van het masker kan de dagelijkse huidverzorgingen make-up aangebracht worden. Gebruik de Hyaluron Moisturizing Booster Mask 1 tot 2 keer per week voor het beste resultaat.


Ik heb 1 pakje met 1 masker ontvangen en deze heb ik natuurlijk getest voor jullie. Het masker is gemakkelijk om te brengen wat het is al kant en klaar. Je haalt aan beide kanten het beschermingsproduct eraf en dan met de kant waar het product op zit plaats je op je gezicht.

Het masker is iet wat groot en daardoor ziet het er wat rommelig uit op je gezicht. Maar het serum kan je straks goed over je gezicht verdelen. Ik heb het masker 15 min. op mijn gezicht gelaten. Daarna verwijdert en het product over mijn gezicht gemasseerd. Na het goed in-gemasseerd te hebben is het goed ingetrokken en voelt mijn gezicht heerlijk zacht aan. Ook mijn velletjes zijn verdwenen! Voor het beste resultaat moet je het masker wel 1 á 2x per week gebruiken. Ik had maar 1 masker dus helaas kan ik het niet een langere tijd gebruiken.

Na 1x gebruik ben ik wel erg tevreden, mijn huid is zachter en ziet er gezonder uit.



Hyaluron Moisturizing Booster Mask is verkrijgbaar in geselecteerde parfumerieën en op www.wonderstripes.nl. In iedere doos zitten 5 maskers die eenmalig gebruikt kunnen worden – Gemaakt in Duitsland.
Adviesverkoopprijs: €69,90

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails