zondag 26 juli 2015

Shoplog | Action, Kruidvat, Braderie

Het leukste aan vakantie hebben vind ik shoppen! In de zomer periodes zijn er ook veel braderieën dus daar ga ik ook vaak heen.
In dit artikel laat ik jullie mijn gekochte producten zien.



Bij de Action kocht ik een super leuk krukje met houten poten en een heerlijk zacht furry kussentje. Leuk voor de sier maar het zit ook nog eens heerlijk! En natuurlijk een leuke ondergrond voor foto's:)
Ook kocht ik een mega grote houten ronde schijf, deze is ook mooi voor foto ondergrond maar ik heb deze nu op mijn kast liggen met een mand van de Action erop.

Het krukje kost €13,95 en de houden schijf €6,95

Op de braderie in Voorthuizen stond de webshop Beauty88. Daar kocht ik 2 paletten, 1 blush en 1 lip balm. De lipbalm is van W7 en de rest van MakeUp Revolution/I Heart MakeUp.

Prijzen:
I Heart Makeup Wonder Palette Naked Underneath Faux Fur €9,99
I Heart Makeup Wonder Palette Naked Chocolate €9,99
I Heart Makeup Hearts Blusher Peachy Pink Kisses €6,99
W7 Lip Bomb! Strawberry €3,99



Verder kocht ik bij de Kruidvat wat producten uit de nieuwste collectie;
Blush, 2x oogschaduw en 3 nagellakjes.

Hebben jullie laatst nog wat leuks gekocht?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails