zondag 5 juli 2015

Mijn dagelijkse makeup

Bijna dagelijks gebruik ik dezelfde makeup producten, tuurlijk als ik uit ga of naar een feestje gebruik ik wat andere producten maar naar mijn werk gebruik ik eigenlijk altijd onderstaande producten.
Kijken jullie mee?



Op mijn gezicht gebruik ik de foundation van Oriflame, deze is erg fijn en blijft ook goed zitten.
Dan poeder ik mijn gezicht af met een Essence poeder, deze gaat naar mijn idee best snel op...
Dan als blush de leuke hartjes blush van Makeup Revolution, deze heb ik al zo vaak gebruikt maar ziet er gewoon nog als nieuw uit.
Als highlighter gebruik ik er 1 van Catrice uit een Limited Edition.


Als oogschaduw gebruik ik 3 kleuren als het Makeup Revolution Death By Chocolate palette, ik gebruik altijd een bruine (onderste rij 3e van links) een goud/bruine kleur (middelste rij 2e van links) en een highlighter, dit verschilt per dag of ik de matte of de shimmer gebruik.
Elke dag draag ik ook een zwarte eyeliner, op dit moment gebruik ik die van Essence. In mijn onderste waterlijn gebruik ik ook een zwart potlood, deze is van P2.
Als mascara gebruik ik eerst er 1 van Maybelline en dan die van Essence erover heen, die van Essence is bijna op dus om deze alleen te gebruiken gaat net niet dus vandaar dat ik er 2 gebruik.
Als lipstick gebruik ik Alcina Smoothie, deze heeft veel weg van de kleur van mijn lippen maar geeft net eventjes een extra touch.


 Gebruiken jullie vaak naar jullie werk of naar school dezelfde producten?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails