donderdag 2 juli 2015

Mijn dagelijkse makeup kwasten

Ik draag dagelijks makeup en om goed je makeup aan te brengen zijn kwasten toch echt wel een must (voor mij in ieder geval wel).
Vandaag laat ik jullie mijn kwastje zien die ik echt dagelijks gebruik.
Toen ik de kwasten bij elkaar pakten welke ik echt elke dag gebruik kom ik er achter dat ik er niet zo veel gebruik eigenlijk...

5 van 6 zijn van Zoeva, heel wat jaren geleden kocht ik het Zoeva croco kwasten set, deze gaan echt super lang mee en ze zijn nog steeds goed. De 6e kwast is van Bdellium Tools.



  • Ik gebruik een Zoeva Stippling kwast voor mijn foudation
  • Ik gebruik een Zoeva grote poeder kwast voor mijn poeder
  • Ik gebruik een Zoeva schuin afgesneden blush voor mijn blush
  • Ik gebruik een Zoeva platte oogschaduw kwast voor mijn oogschaduw
  • Ik gebruik een Zoeva blending kwast om oogschaduw in mijn crease aan te brengen en te blenden
  • Ik gebruik een Bdellium Tools (785) blending kwast om oogschaduw onder mijn wenkbrauw aan te brengen, highlighter bijvoorbeeld.

 (nadat ik mijn kwasten op de foto heb gezet heb ik ze meteen even schoongemaakt)

Gebruiken jullie veel kwasten dagelijks?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails