zondag 12 juli 2015

Himalaya Herbals Protein Shampoo

Let it shine! De grote haartrend is glans. En dat doet je haar met deze nieuwe en betaalbare shampoo Soft and Shine uit de Himalaya Herbals-lijn. Met mungbonen - een uniek ingrediënt in shampoo – die extra proteïnen bevatten die het haar zijdezacht maken en volop laten glanzen. Daarbij is deze shampoo vrij van parabenen, SLS en siliconen.




Voor gebruik de shampoo over het natte haar verdelen en zacht in de hoofdhuid masseren. Goed uitspoelen. Herhalen indien gewenst.


Ik was mijn haar altijd 2x in 1 douche beurt, dan vind ik zelf dat ik het beste resultaat krijg en mijn haar gewoon langer netjes is.

Deze shampoo zorgt voor zachtheid en glans, ervaar ik dit zelf ook? Ja zeker, na gebruik wordt mijn haar heerlijk zacht en glanst ook nog eens. Dit blijft zo tot dat ik weer mijn haar ga wassen (om de dag). 



De geur is heerlijk fris en zoet, perfect voor de zomer. Je haar ruikt ook nog een tijdje naar deze geur.
Dat vind ik zelf altijd heel lekker, als je klaar bent met douchen dat je ook nog naar de douche ruikt. Deze Protein shampoo schuimt goed.

De ingrediënten:
Nou dat ziet er allemaal goed uit toch?

De betaalbare Himalaya range is in Nederland verkrijgbaar bij de betere drogist (o.a. DIO), natuurwinkel- en gezondheidswinkel (o.a. De Tuinen), apotheek en in diverse online shops. Zie voor meer informatie en verkooppunten www.himalayaproducten.nl.

Soft andShine: € 4,99 voor flacon van 200 ml.


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails