woensdag 29 juli 2015

Essie Gel Setter Gel-like Top Coat

Essie heeft een nieuwe topcoat gelanceerd namelijk; essie gel-setter. 
Dit is essie’s eerste top coat met een formule welke acrylaat en copolymeer bevat. Waarom is dat goed nieuws? Omdat het een nieuwe technologie is, die een perfecte, dikke toplaag biedt, met intense glas. Je kunt de gel.setter over elke essie kleur heen lakken. Het omhult de nagellak direct met een kristalachtige topcoat met de glasharde kwaliteit van gel voor een voller en glanzend resultaat. Er is geen LED- of UVB-licht nodig en de gel is makkelijk weer te verwijderen. Lak, droog en off yo go!

Gel.setter bevat alles wat zo fijn is aan gelnagels, met als bijkomend voordeel dat je de lak
overal mee naar toe kunt nemen. Dus of je nou op een onbewoond eiland zit of net naar je
volgende meeting moet, reserveer een klein plekje in je tas voor de essie gel.setter om er
ondanks je drukke levensstijl altijd moeiteloos perfect uit te kunnen zien.

Ik draag vaak gelpolish maar het afhalen blijft vervelend en je zit 3 á 4 weken aan dezelfde kleur vast. Dit is niet voor iedereen een nadeel maar wel voor mij.

Dus ik ben erg benieuwd naar deze topcoat, of deze goede glans geeft en goed blijft zitten. Nou blijft nagellak altijd wel goed zitten, vooral op mijn linkse hand want mijn nagels zijn heel hard dus nagellak chipt bijna nooit als ik het er een week op heb zitten.


Het flesje is het mooie bekende flesje van Essie. Er zit 13,5ml in.

Het kwastje is lekker breed en brengt goed aan.


Net aangebracht:
Wauw zie je die glans! Dit is niet omdat de topcoat nat is, nee deze glans is echt! De topcoat was namelijk al droog. Ik ben echt blij met deze glans, je nagellak en nailart ziet er dan gewoon veel mooier uit. Maar blijft deze glans ook dagen zitten?

Na 6 dagen:

Na 6 dagen zie je nog steeds de mooie glans en ik heb alleen wat tipwear maar dat is zeker niet erg na 6 dagen.

Ik ben tevreden, droogt snel en geeft een super glans en de nagellak blijft door deze topcoat gewoon beter zitten. You did it Essie! Dit is nu mijn favoriete topcoat!

Deze Essie topcoat kost €12,99. Essie nagellak is o.a. te koop bij de Etos.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails