zaterdag 4 juli 2015

Essence Apfelbackchen blush

Deze lagen al heel lang in mijn nog te reviewen lade, telkens liet ik ze liggen maar nu heb ik ze toch eigenlijk gefotografeerd en geswatched!


Deze heb ik in December gewonnen bij de Essence advent kalender, ik had toen een heel pakketje met producten uit de Apfelbackchen collectie die alleen in Duitsland te koop was.

Ik ontving 2 blushes, 02 Sweet Purpleline en 01 Pretty Pink Dirndl.
Het uiterlijk ziet er super leuk uit!



Ze hebben ook leuke bijpassende patroontjes in de blush, de patroontjes hebben een andere kleur dan de blush zelf.

02 is roze met shimmer en paars
01 is licht roze shimmer met roze

En een leuke toevoeging, ze ruiken ook nog eens lekker!


Ik heb de 2 kleuren apart geswatched:
02- 01
Als je met je kwast er overheen gaat krijg je een lichtere tint dan de middelste kleur van het patroon.

Beide hebben een mooie shimmer en je kan bijvoorbeeld ook alleen de lichtste kleur gebruiken als highlighter, je kan het dan bijvoorbeeld aanbrengen met een oogschaduw/blending kwast.

Hoe vinden jullie deze?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails