donderdag 11 juni 2015

The Balm Nude'tude Eyeshadow palette (eBay)

 Ik was laatst op eBay aan het snuffelen en toen kwam ik 2 mooie paletten tegen, ik twijfelde tussen een fake Urban Decay palette, klik hier, en een fake palette van The Balm. Aangezien ik nog niks had van The Balm besloot ik voor deze te gaan.
Kijken jullie mee naar de swatches?



Het palette ziet er super leuk uit, het zit ook nog verpakt in een doosje die er hetzelfde uit ziet als de verpakking van het palette zelf.



Aan de binnenkant zit een grote spiegel en vrouwtje waar de oogschaduw pannen op zitten. Er zit ook nog een applicator bij.


De oogschaduwen hebben ook namen, een leuke toevoeging. Er zitten lichte kleuren in tot donkere.

 Mooi hé?

 Swatches:
Bovenste rij:
Sassy - Stubborn - Selfish - Sophisticated - Sexy - Serious

Onderste rij:
Snobby - Stand offish - Sultry - Seductive - Silly - Sleek

Ik kom er nu pas achter dat de namen van de oogschaduwen allemaal beginnen met een S;)

Het pigment is prima in orde, tuurlijk had het beter gekund maar ze zijn prima. Ze bevatten allemaal shimmer en sommige zijn ietwat kruimelig. Maar ze zien er goed uit! Ik heb zelf niet het echte palette dus ik kan ze niet vergelijken maar deze is prima.

Dit paletten kan je hier kopen; klik hier en kost omgerekend €8,10


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails