vrijdag 12 juni 2015

Nieuwe webshop: Kralen Webshop Mardy's! + Winactie

Zoals jullie weten ben ik helemaal gek van armbandjes maken en mijn moeder en ik hebben besloten om er ook een webshop mee te beginnen. Erg leuk! Er is zo veel keus bij de groothandels, je weet gewoon niet waar je moet beginnen. Maar de webshop is nu op orde en die wil ik graag met jullie delen.




We verkopen alles om zelf sieraden te maken en dan vooral armbandjes. Simpel met een stuk koord, sluitingen eraan lijmen en klaar maar ook met de kleine Miyuki kraaltjes om armbanden te weven.
http://www.kralenwebshopmardys.nl/

Er is ook een inspiratie pagina, hier staan armbanden die ik gemaakt heb en er precies bij wat je nodig hebt.

Winactie: 
Ik mag ook en shoptegoed verloten! Namelijk 2x €7,50 + gratis verzendkosten! Hoe leuk is dat? Voor die 7,50 kan je super leuke dingen shoppen.

Wat moet je doen om kans te maken op het shoptegoed?
- Volg mijn blog op Bloglovin en like/save dit artikel. Klik hier
- Laat een reactie achter dat je mee doet. Vul wel een geldig email adres win want ik stuur je een mailtje als je gewonnen hebt.

Voor extra kans:
- Meld je aan voor de nieuwsbrief op de webshop. Klik hier +1
- Vermeld deze tweet op twitter: Doen jullie ook mee om een shoptegoed van 7,50 te winnen van  via   +1

Veel succes! Jullie hebben een week om mee te doen! t/m 19 juni '15
Deze winactie is helaas alleen open voor inwoners van Nederland.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails