zaterdag 6 juni 2015

Nailart | One Stroke Flowers

Eindelijk heb ik weer eens een nailart gemaakt, ik doe dat de laatste tijd veelste weinig door tijdgebrek en simpel weg gewoon geen inspiratie. De one stroke bloemen heb ik al een tijdje niet gemaakt dus dat werd weer eens tijd.
Kijken jullie mee naar mijn nailart?



Als basis koos ik voor een goud shimmer kleurtje van Trind.


Ik heb de bloemen gemaakt in de 'one stroke' manier. Dit doe je met verf en een plat vierkant penseeltje. Je kan het beste op youtube even kijken voor filmpjes.
Ik koos voor zwart en wit als verf.


Ik vond het nog een beetje kaal met alleen de bloemen dus ik heb met een zwarte striper 2 streepjes gezet en met een dotitng tool witte stipjes.
Topcoat eroverheen doen is erg belangrijk want de verf is op water basis.

Hebben jullie wel eens bloemen gemaakt op de one stroke manier?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails