vrijdag 19 juni 2015

MUA Extreme Metallics Starstruck

Er is in de buurt maar 1 Kruidvat die MUA verkoopt en om de zo veel tijd ga ik daar eventjes heen om te kijken een laatst vond ik dit mooie oogschaduw quattro in de opruimingsbak voor maar 1 euro! Is het wat?


MUA Extreme Metallics Starstruck
MUA ken ik vooral van de grotere oogschaduw paletten en die zijn super goed gepigmenteerd dus ik ben erg benieuwd naar dit pigment. De kleurtjes zien er in ieder geval erg goed uit.


Dit is Starstruck, hierin zit een groene, oranje, beige en bruine. En alle 4 metallic met een mooie shimmer erin.


Er was nog wel een andere kleurencombinatie maar die lag in gruzelementen helaas. Zijn jullie ook zo benieuwd naar het pigment?


Swatches:
Nou hier zijn de swatches!
Ze zien er goed uit hé? De kleuren zijn lekker zacht en geven een goede kleur af en kruimelen een beetje.



Ik ben heel erg blij met dit palette, mooie kleuren en goed pigment, wat wil je nog meer? En dat voor maar 1 euro! (de normale prijs is 4,69)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails