dinsdag 2 juni 2015

Maybelline Mascara, Eyeliner, Brow Mascara

Maybelline bestaat dit jaar 100 jaar en hebben samen met ByDanie een limited edition uitgebracht in het teken van de favoriete producten van ByDanie met de leuke leopard print.
Mijn review van het palette hebben jullie al gezien en nu volgen de andere producten.

Maybelline Lash Sensational Lash Multiplying Mascara:
Zo dat is een hele mond vol! Maar dat klinkt wel erg goed.

Het uiterlijk is de vorm van de welbekende vorm van de Maybelline mascara, erg leuk! De kleur van de huls is ook echt prachtig.


Het borsteltje heeft maar liefst 6 soorten borstelhaartjes waardoor je de wimperhaartjes optimaal bereikt, separeert en verlengt.


Hieronder krijgen jullie een ooglook te zien waarbij ik deze mascara gebruik en vertel ik meer over het effect.

Maybelline Lash Sensational Mascara €15,49

Maybelline Brow Drama Brow Mascara Medium Brown:
Volgens mij zijn de brow mascaras helemaal in want elk merk heeft deze opeens nieuw of vernieuwd ze, heb er al meerdere gereviewed de laatste tijd.


Dit is de kleur Medium Brown en deze is goed voor mij. Het borsteltje vind ik heel apart maar wel erg leuk en handig.


Hieronder zie je ook weer in de ooglook dat ik de brow mascara heb gebruikt.

Maybelline Brow Mascara €8,99

Maybelline Master Precise Liquid Eyeliner:
Een liquid eyeliner pen, ik houd ervan, ik gebruik dit soort eyeliner dagelijks en persoonlijk vind ik ze gewoon het handigst.


Deze is in het zwart en zwart draag ik ook dagelijks, de punt is lekker scherp en recht en stevig, hierdoor vind ik het erg prettig aanbrengen. Het is gelukkig geen wankelende punt maar gewoon lekker stevig.


Swatches:
Ook de kleur van de brow mascara is hier goed te zien.

Het pigment van de eyeliner is goed zwart en je kan er dikkere en dunnere lijnen mee zetten.

Maybelline Master Precise Liquid Eyeliner €9,49

Ooglook met de mascara, brow mascara en eyeliner:
Zonder:
 Met:
 (ik baal een beetje van de foto's, het licht wilde  niet meewerken, sorry)

Nou dat ziet er prima uit toch?
De mascara geeft mijn wimpers goede kleur, lengte en volume, alles wat je wilt van een mascara en je krijgt ook geen spinnenpoten.
De brow mascara geeft mijn wenkbrauwen net even wat extra's zonder dat het heel erg opvalt, en met mijn lichte huid en haar hoeft dat ook helemaal niet bij mij.
De eyeliner ziet er ook prima uit, je kan er goed mee werken en is goed zwart in 1x.

Deze producten horen bij een Limited Edition dus op=op! Ze zijn al verkrijgbaar exclusief bij Kruidvat en bij aankoop van 1 product ontvang je zo'n leuk leopard festival bag van Bydanie.
Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails