dinsdag 16 juni 2015

Mandala kleurboeken

Ik had zelf nog helemaal geen mandala kleurboeken, terwijl ze super leuk zijn om te kleuren! Maar daar is nu verandering in gekomen, Ik heb namelijk 2 nieuwe mandala kleurboeken!


Bij zijn net nieuw uitgekomen.

Wauw wat is dit boek groot zeg! Dat was echt het eerste wat ik dacht toen ik dit boek zag.


Er zit veel kleurplaten in en ze zijn aan beide kanten bedrukt. Wel is het papier erg dik waardoor het niet doordrukt.

Er zitten vele soorten in, wat drukkere met kleine stukjes en grotere.


Ik heb natuurlijk ook een kleurplaat ingekleurd:

Ik was er wel eventjes mee bezig maar uiteindelijk krijg je een super leuk resultaat. En het is ook nog eens leuk om te doen, vooral nu het beter weer wordt kan je lekker buiten kleuren.

Deze kost €12,50

Het enige echte mandala kleurboek om te versturen:
Er was al een kleurboek om te versturen met ansichtkaarten maar nog niet met mandalas. Maar die is er nu wel! Nu kan je iedereen je mandalas laten zien die je hebt ingekleurd.


De bladzijdes zijn lekker dik en je kan beter een pagina uitscheuren om te gaan kleuren, want ze zijn erg strak gebonden.


Ze zijn aan 1 kant bedrukt want aan de andere kant kan je het adres schrijven + postzegel waar het heen moet. Ik vind het wel een risico om het op te sturen, vooral als het nat wordt dus ik zou het wel ergens in doen mocht je het gaan versturen.

Deze heb ik ingekleurd: (moet hem nog versturen)
Leuk hé?

Deze kost €9,95

Deze nieuwe kleurboeken zijn verkrijgbaar bij o.a. bol.com

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails