dinsdag 23 juni 2015

Kneipp Morning Kiss Douche foam

Kneipp heeft iets nieuws: douche foam Morning Kiss. Geniet van de fruitige vrolijkmakende geur van oranjebloesem in de vorm van romig schuim en pure zachtheid voor je huid. Een liefdevolle start van de dag.





Informatie:
Kneipp douche foam Morning Kiss is een heerlijk nieuw product voor iedereen die zin heeft in een fruitige geur en liefdevolle verzorging. De zachte geur van oranjebloesem en de speciale textuur met natuurlijke, voedende jojobaolie zorgen voor een bijzondere douche-ervaring en een heerlijk zachte huid.
De vrolijk oranjegekleurde foamflacon is prettig in gebruik, makkelijk te doseren en gedreven op perslucht . Slechts een kneepje in de hand tijdens het douchen en de gel transformeert zich onmiddellijk tot een weelderig romig schuim.
Kneipp douche foam Morning Kiss bevat geen conserveringsmiddelen, paraffine en minerale oliën en is dankzij de milde plantaardige ingrediënten bijzonder zacht voor de huid en geschikt voor alle huidtypen (ook voor de droge en gevoelige huid). De huidverdraagzaamheid is bevestigd door onafhankelijke dermatologen.

Douche foams vind ik altijd erg fijn in gebruik. Ze ruiken altijd heel lekker en schuimen goed.
Ook deze douche foum Morning Kiss ruikt erg lekker, heerlijke geur om je dag mee te beginnen. Lekker fris en zoet, daar houd ik van.!


Deze douche foam brengt makkelijk aan en op mijn douche puff schuimt deze super goed. Ook op je huid schuimt het lekker. Tijdens het douchen ruik je de geur maar ook zeker na het douchen als je aan je huid ruikt, hmm heerlijk!


Mijn huid vind deze douche foam erg fijn, het geeft mijn huid een goede verzorging waardoor ze zacht aanvoelt. Ik ben erg blij met deze nieuwe geur douche foam van Kneipp!

Kneipp douche foam Morning Kiss is verkrijgbaar bij diverse drogisten en webshops voor de adviesprijs € 6,99 (200 ml).

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails