zondag 21 juni 2015

Essence Sun Club 2 in 1 Bronzing 20

Deze Essence Bronzer ligt al een tijdje in mijn nog te reviewen lade en eindelijk heb ik deze geswatched. Kijken jullie mee naar mijn review?


Deze 2 in 1 bronzer sprak mij erg aan vanwege het uiterlijk, het patroontje ziet er namelijk erg leuk uit met het roze en bruine splash.

Dit is trouwens nr. 20 Sunset. Er is nog een andere kleur verkrijgbaar.

Mooi he? De roze bevat shimmer en de bruine is mat. Mooie splash erin


Swatches:
Ik heb de kleuren afzonderlijk geswatched en op de derde gezamenlijk. Op je kwast krijg je het natuurlijk ook gezamenlijk dus dan krijg je een mooie roze tint.

zonder - met - in de zon

Zoals je ziet krijg je net even meer kleur op je wangen en geeft net even wat extra's. Je ziet weinig shimmer eigenlijk maar dat hoeft ook niet. Ik vind het meer een blush dan een bronzer. Er staat op de achterkant dat je ze ook afzonderlijk van elkaar kan gebruiken maar dat gaat best lastig, ze mengen zich al gauw.

Deze kost €3,59 en verkrijgbaar bij de Kruidvat en Trekpleister.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails