woensdag 24 juni 2015

Essence Secret Party Kabuki Brush

Van de nieuwste Essence collectie genaamd Secret Party heb ik 2 nagellakjes en de kabuki brush gekocht. Van de nagellakjes komen nog swatches online en vandaag review ik de kabuki brush!

Toen ik deze in het display zag staan viel mijn oog er meteen op, ik dacht wauw die is groot! En ziet er zo fluffy uit.


Eigenlijk had ik helemaal geen kabuki nodig maar ik vond hem zo leuk dat ik hem kreeg van mijn moeder, thnx mam!

Op onderstaande foto's kan je zien hoe groot het is, echt mega!

Ik vind het zelf fijn om deze kabuki te gebruiken voor mijn poeder. Daar gebruikte ik eerst een andere grote poeder kwast voor maar deze is groter en zachter!
Het brengt de poeder goed aan en het voelt zo zacht aan op je huid! Net of je huid zacht geaaid word door iets super zachts!

Deze Essence kabuki brush uit de Secret Party collectie kost €4,59 en verkrijgbaar bij de Kruidvat en Trekpleister.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails