woensdag 17 juni 2015

Essence Cinderella Highlighter + Blush

Ja ik weet het, ik ben een beetje laatje met dit artikel online te zetten maar ik heb zo ook pas kort geleden gekocht. Eerst wilde ik ze nooit kopen omdat ik al zo veel blushes en highlighters heb dus telkens in de winkel laten liggen. Maar laatst waren ze in de opruiming voor nog maar 1 euro en 1,50 dus toen heb ik ze meteen gepakt zonder na te denken, en wat ben ik blij dat ik ze toch nog te pakken heb kunnen krijgen!


Essence Cinderella Highlighter Powder 01 The Glass Slipper:
Wat een pareltje is dit hé? Er zitten uber schattige roosjes in, dit geeft net een beetje wat extra's en maakt het wat specialer.

De kleur is licht met een subtiele shimmer, dit is gelukkig niet zo'n highlighter wat je een discobal maakt maar gewoon mooi subtiel.

De shimmer is lastig op de foto te zetten, hieronder de linkse foto heb ik in daglicht gemaakt en de rechtse foto onder een lamp.


Ik vind de highlighter erg mooi en mocht je hem nog tegen komen en nog niet kopen? Ik zeg kopen!

Ik betaalde voor deze €1,-!

Essence Cinderella Blush 01 So This Is Love:
Deze blush zit in een heel leuk kartonnen doosje en heeft een leuk uiterlijk.
De kleur is roze met een hele kleine subtiele gouden shimmer.

De binnenkant ziet er ook erg leuk uit.


Swatches:
Onderstaande linkse foto is in daglicht genomen en de rechtse onder een lamp.



zonder - met blush en highlighter daglicht - met blush en highlighter lamp


Ik ben zelf niet zo'n disney fan dus heb ze echt meer gekocht voor het product zelf en die bevallen super goed.

Heb jij ze ook gekocht?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails