maandag 1 juni 2015

COTM | Bloemen

Het jaar is alweer om! Wauw dat gaat hard zeg, ik weet nog dat ik hiermee begon... Maar het was wel erg leuk om mee te doen en ik heb me voor volgend jaar ook weer ingeschreven.
Het thema van dit keer is bloemen!
Kijken jullie mee naar mijn inzending en die van de andere deelnemers?

Ik koos voor een mooie felle paarse ondergrond en heb met een striper witte bloemen erop gemaakt, met een zwarte en zilveren striper heb ik streepjes gezet en met een dotting tool en witte lak stipjes.

Ik vind het erg leuk en vrolijk geworden!

Imke:

Bianca:

Julia:

Esmee:

xNailartForYou:

Cindy:

Lonneke:


Ilse:

Mirjam:
www.jewel-nails.nl 



Welke bloemen nailart vind je het leukst?

Creativenails4fun
Infnails
Jewelnails
Lovewithessie
Misslanghaar
xNailartforyou
Brilliantnails
Nailgloss
Bebeautifully
Iontrend
Poll Maker





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails