dinsdag 9 juni 2015

Boeken | Haken voor dummies + mini kleurboek

Ik heb laatst 2 nieuwe boeken ontvangen. Dit keer haken voor Dummies en het enige echte minikleurboek voor volwassenen.
Kijken jullie mee?


Zelf haak ik niet maar vele doen dat wel of willen dat leren. 
Nou als je het wilt leren is dit het perfecte boek ervoor. Mijn interesse ligt daar zelf niet om te gaan haken maar het boek ziet er super goed uit. Het is een mooi dik en groot boek.


Hieronder 2 foto's uit het boek, zoals je ziet is het goed overzichtelijk en met plaatjes erbij. Het is erg goed uitgelegd en ook nog eens makkelijk uitgelegd.
Dus wellicht dat ik ooit in de toekomst nog wel eens ga beginnen, maar daarvoor moet ik eerst de spullen aanschaffen.


Het enige echte minikleurboek voor volwassenen €6,95:
Kleuren! Kleuren is of was helemaal in, je hoort er nu niet zo veel meer van maar er komen wel nog telkens nieuwe kleurboeken uit!
Er is nu ook een minikleurboek, zo schattig klein! Super handig om ergens mee heen te nemen.


Het boekje is wel strak gebonden waardoor het boekje moeilijk open gaat en ook met kleuren vind ik dat niet zo handig.
De kleurplaten zijn weer erg leuk en verrassend en er zit ook diversiteit in.


Ik heb zelf natuurlijk ook wat gekleurd:


Met dit boekje is het voordeel dat je vrij snel klaar bent en niet uren aan het kleuren aan dezelfde kleurplaat.

Deze 2 nieuwe boeken zijn o.a. te koop bij bol.com

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails