woensdag 3 juni 2015

Bestelling Kralenhoekje + creaties

Zoals jullie weten ben ik helemaal gek van armbandjes maken en laatst kreeg ik een leuke bestelling binnen van de webshop Kralenhoekje.
In dit artikel laat ik jullie mijn bestelling zien + wat creatie's wat ik er mee gemaakt heb.


Als eerste 2 soorten rollen Aztec koord, op dit rolletje zit 3 meter en het is 5mm dik.
Er zijn meerdere kleuren en printjes verkrijgbaar.
Ze kosten €3,95 per rol.


Goud kleurige bedels, eindkapjes en buigringen:
Ik besteld ook wat bedels in goudkleur en natuurlijk eindkapjes voor het aztec koord, ik koos 2 verschillende.
En natuurlijk buigringetjes, altijd handig en die gaan hard.

Zilver kleurige bedels, eindkapjes en buigringetjes:
En natuurlijk ook in zilver kleurig bedels, eindkapjes en buigringen en ringen om over de armband te doen.

Al deze artikelen zijn te bestellen via KralenHoekje

Hieronder de 4 armbanden die ik gemaakt heb met deze producten:


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails