donderdag 7 mei 2015

Oriflame Giordani Gold Foundation + Brow Gel

In dit laatste artikel over de Oriflame Giordani Gold producten laat ik jullie de foundation en eye brow gels zien.



NIEUW! Oriflame Giordani Gold Long Wear Mineral Foundation SPF 15  

De Romeinen ontdekten reeds dat een met vulkanische as verrijkte kleibodem rondom de vulkaan Etna revitaliserende en herstellende eigenschappen heeft voor de huid. Oriflame heeft specifiek deze mineralen gebruikt voor haar nieuwe formule van Giordani Gold LonWear Mineral Foundation. Deze langhoudende, optimaal dekkende foundation maakt de huid niet alleen tijdens het dragen maar ook daarna mooier, dankzij de revitaliserende mineralen. De SPF 15  beschermt de huid tegen UV-straling. Verkrijgbaar in de 5 natuurlijke tinten  Porcelain, Light Rose, Light Ivory, Rose Beige en Natural Beige. 

Ik ontving 2 kleuren; Light Iovry en Natural Beige.
Beide 2 lichte tinten en voor mijn huid is Light Ivory geschikt want dat is de lichtste van deze 2.


De verpakking zien er luxe uit, in mooie zwarte doosjes en de glazen fles zelf ziet er ook goed uit.
Er zit 30ml in. De foundations hebben een gemakkelijk pompsysteem zodat je goed kan doseren en het werkt hygiƫnisch.


Op bovenstaande foto zie je dat de Naturel Beige iets donkerder is.

Ik heb de lichtste kleur gebruikt en deze is prima voor mij. De foundation ruikt heerlijk, dit ruik je meteen al als je deze opbrengt. De foundation dekt goed en blijft ook nog eens goed zitten. Je moet de foundation wel even afpoederen. Vooral ook omdat ik een wat vettere huid heb.

zonder - met - met poeder en blush

NIEUW! Oriflame Giordani Gold Eye Brow Gels 
De nieuwe Oriflame Giordani Gold Eye Brow Gel  inclusief applicatorborsteltje biedt  een langhoudende kleur en een perfecte vorm voor de wenkbrauwen, zodat ze de hele dag mooi blijven. De lichtgewicht samenstelling bevat Provitamine B5 om te hydrateren en om de wenkbrauwen een gezond en mooi glanzend effect te geven. Verkrijgbaar in de twee kleuren Blonde en Brown. 

Ik gebruik eigenlijk haast nooit iets voor mijn wenkbrauwen omdat het al gauw te hard staat bij mij omdat ik blond haar heb en een lichte huid. Maar ik heb deze toch eens geprobeerd voor jullie.


Ook dit uiterlijk ziet er luxe uit, ook per stuk verpakt in een doosje.

Er zijn 2 verschillende kleuren, Blonde en Bruin.


De borsteltjes zijn gewoon een soort van mascara borsteltjes en hier zie je meteen al het kleur verschil op.
Op onderstaande foto heb ik het geprobeerd op mijn arm te swatchen zodat jullie toch de kleur kunnen zien. Het ging niet heel goed maar toch zie je de kleur goed.


Ook heb ik foto's gemaakt zonder en met brow gel. Ik heb de Blonde gebruikt. Verder heb draag ik niks.

zonder - met

Zoals je ziet is het niet een wereld van een verschil maar dat hoeft ook niet, je accentueert het net eventjes. De brow gel overleeft de hele dag en blijft goed zitten.


Prijzen:
  • Oriflame Giordani Gold Long Wear Mineral Foundation SPF 15 24,00/30 ml. 
  • Oriflame Giordani Gold Eye Brow Gel 13,00/4 ml. 

De Oriflame-producten worden verkocht via het directe verkoopkanaal en via de website www.oriflame.nl  
Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails