woensdag 6 mei 2015

Nieuwe bril van Polette

Zoals vele van jullie weten heb ik een bril, ik draag deze alleen als ik achter de computer zit, tv kijk of auto rij. Verder in het dagelijks leven heb ik deze (gelukkig) niet nodig. Maar toch wil je een leuke bril. 
Laatst is mijn sterkte veranderd dus was het weer tijd voor een nieuwe bril. Bij de opticiens zijn ze best prijzig, ik zag er 1 bij een opticien bij ons in de buurt en kwam de totaal prijs om ruim €500,-. Dat is erg veel geld dus ging ik op internet zoeken. Ik kwam uit op de webshop Polette. Deze webshop verkoopt veel brillen tegen lage prijzen.

Concept:
Polette is gebaseerd op een simpel, maar baanbrekend idee: wij zijn de enige tussenpartij tussen fabriek en klant. De monturen en lenzen komen recht uit onze werkplaatsen, wij houden geen grote voorraden aan en wij maken geen gebruik van tussenpartijen die zelf hoge winstmarges maken.
Door ons businessmodel kan Polette jou zeer scherpe prijzen bieden zonder met minder dan de beste kwaliteit tevreden te zijn. 
Door ons concept kunnen wij 80 % korting bieden op de prijzen die men gewend is te betalen bij opticiens. Wij bieden onze monturen aan tussen € 9,99 en € 49,99 en onze lenzen tussen € 9,99 en € 89,99.

Ik koos voor het model Bridge, deze heeft aan de bovenkant een zwart montuur en aan de onderkant zilver dun.


In totaal kostte deze bril mij €22,98. Dat is echt een koopje!



Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails