vrijdag 22 mei 2015

MUA Eyeshadow Palette Spring Break

Makeup Academy (MUA) komt met nieuwe producten waaronder dit prachtige Spring Break oogschaduw palette.
Kijken jullie mee naar de swatches?

MUA is echt een heel fijn merk, heb al meerdere van deze paletten en het pigment is erg goed! Ik hoop dat het met dit palette ook zo is.


Er zitten 12 kleuren in dit palette en allemaal met shimmer maar de ene wel meer dan de ander.
Er zitten veel bruine tinten in maar ook roze, mint groen en paars.


Erg mooie kleuren! Gelukkig redelijk veel kleuren in die ik zelf vaak gebruik. (bruintinten)
Er zit ook een applicator bij maar ik gebruik altijd mijn eigen Zoeva kwasten.


Swatches:
1e rij:
De eerste kleur heeft de minste shimmer en ook het minste pigment maar voor de rest is dit een hele mooi rij. Ook de roze valt mee, is gelukkig niet te roze.

2e rij:
De 2e rij is ook erg mooi, mooi pigment en mooie kleuren. Ook de mintgroene ziet er mooi uit.

Ik kan niet wachten om er mee aan de slag te gaan, MUA is zo'n fijn merk!

Dit Spring Break palette kost €5,99

De nieuwe producten zijn al exclusief verkrijgbaar bij geselecteerde Kruidvat verkooppunten en op www.kruidvat.nl.

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails