zondag 10 mei 2015

MakeUp Revolution Awesome Eyeshadow Palette

Dit palette heeft iedereen vast wel in de folders gezien van Kruidvat, het heeft er namelijk 2 weken ingestaan. Uiteindelijk besloot ik toch om deze te kopen maar in Hilversum was het al uitverkocht maar in Loosdrecht hadden ze nog genoeg. Het gaat om het MakeUp Revolution Awesome Eyeshadow Collection Palette met 100 kleurtjes.
Vandaag laat ik jullie swatches zien van alle 100 kleurtjes.


Dit palette bevat nude en smokey kleurtjes. Echt van alles wat. Ook matte, shimmer en glitter.


Wauw echt veel mooie kleurtjes! Ik ben natuurlijk gek op de nude tinten maar er zitten ook nog zat andere mooie kleuren in.


 Links meer de nude tinten en rechts de smokey tinten.


 Swatches:
Nou hieronder volgen alle swatches van alle 100 kleurtjes:

Rij 1
Rij 2
Rij 3
Rij 4
Rij 5
Rij 6
Rij 7
Rij 8
Rij 9
Rij 10
Het pigment verschilt per kleur maar over all is het pigment super goed. De matte kleurtjes iets minder maar ik ben toch meer van de shimmer en die zijn goed gepigmenteerd. Wel is de ene wat kruimeliger dan de andere, dus goed je kwast aftikken.

Ik kan je dit palette zeker aanraden, het is een prachtig palette met vele kleurtjes voor een goede prijs van €9,99!

Ik kocht dit palette bij de Kruidvat en wellicht is deze nog te koop bij jouw in de buurt.

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails