woensdag 20 mei 2015

Lollipops Nagellak + Primer

Jullie zagen al een review voorbij komen over de mooie Lollipops producten en vandaag laat ik jullie de laatste 2 zien, de nagellak en de primer.

Nagellak Romantic Rendez Vous:
Het uiterlijk vind ik echt er heel erg leuk uit zien, er zijn echt zo veel verschillende soorten flesjes en doppen!.
Er zit 10ml inhoud in en het kwastje heeft een normaal formaat.


Swatch:
Romantic Rendez Vous is een donker rood kleurtje, helaas heeft deze wel 3 laagjes nodig om deze dekkend te krijgen. Maar dan heb je wel een mooi diep rood kleurtje op je nagels.


Perfect Smoothing, Matifying And Anti Aging Primer:
Zo dat is een hele mond vol! Voor de makkelijkheid noem ik het gewoon even primer.
Het uiterlijk van de primer ziet er leuk uit, licht roze dop en leuke tekening op het etiket.


Het zit in een glazen flesje en er zit 12ml in.
Het heeft een pompsysteem wat gemakkelijk te doseren is en het werkt hygiënisch. 


De primer is zoals de meeste primers doorzichtig en als je dit op je gezicht aanbrengt voelt het heerlijk zacht en glad aan.
Ook wordt mijn gezicht matter dan zonder primer.

En dan natuurlijk het belangrijkste; blijft mijn foundation beter zitten? Ja zeker! Ik merk echt wel verschil, normaal in de avond zit mijn foundation niet zo goed meer maar nu ik deze primer gebruik zit het 's avonds nog goed. Erg fijn dus!

Het zijn beide mooie en fijne producten, de primer werkt goed en de nagellak ziet er super leuk uit!.

Prijzen:
Nagellak €8,19
Primer €14,79

De make-up lijn van Lollipops is in België verkrijgbaar bij Di.

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails