zondag 31 mei 2015

Greenland gezichtsmasker

Een gezichtsmasker nemen is een ultiem me-time moment. Veel mensen maken zelf hun maskertje. Voor wie dat niet wil zijn er de Greenland ‘ready-to-use’ maskers, boordevol fruitige ingrediënten in de Fruit Emotions lijn. Heerlijke maskers, die je gezicht in vijftien minuten een oppepper geven! Ze zijn vrij van onder andere parabenen, kleurstoffen, SLS/SLES, gluten en minerale oliën en geschikt voor veganisten. Gun je gezicht deze instant boost.

Face mask papaya-lemon met bamboe scrub: 
Scrubmasker Een natuurlijk scrubmasker dat de dode huidcellen verwijdert, waardoor de huid er fris en stralend uitziet. Het papaya-lemon extract in combinatie met bamboe extract zorgt voor een subtiele glow.

Het masker zit in een handige klein meeneem verpakking zoals de meeste maskers. Ook erg handig om mee te nemen als je ergens heen gaat.


Dit is de geur Papaya en Lemon, een super heerlijke frisse zoetige geur. Echt heerlijk voor in de zomer. Of in de winter als je gewoon smacht naar de zomer;)

De substantie is wit en er zitten kleine scrub deeltjes in.
Het aanbrengen gaat gemakkelijk en je voelt meteen als de scrub deeltjes op je huid. Even 10 tot 15 minuten laten intrekken en dan verwijderen met water en ook dan voel je de scrubdeeltjes.

Nadat mijn gezicht helemaal schoon is voelt mijn huid heerlijk zacht en verzorgd aan, heerlijk zeg! En ook ruik je nog steeds de geur, jammie!


Ik heb echt genoten van dit masker en ik kan niet wachten om er meerdere te gebruiken van dit merk.

De Greenland Fruit Emotions face masks 10 ml zijn verkrijgbaar via www.greenlandbodycare.com en diverse drogisterijen, apotheken en gezondheidswinkels en hebben een consumentenadviesprijs van € 3,99. 



Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails