vrijdag 1 mei 2015

ELF Highlighter + Blush

Een hele tijd geleden heb ik bij EyesLipsFace oftewel ELF een bestelling geplaatst. De highlighter en blush heb ik nog niet aan jullie laten zien. Dus bij deze!

ELF verkoopt veel goedkope make-up waaronder deze highlighter.
Ik koos voor de kleur pink, in het echt meer roze dan op de foto.


De highlighter zit verpakt in een doosje, dat vind ik wel een pluspunt.
Er zit ook nog een kwastje bij en onder het kwastje zit een spiegeltje.


De highlighter ziet er erg mooi uit, heeft een subtiele shimmer. Maar wel moeilijk op de foto te zetten.

 Deze kost maar €2,50 en ook nog in een andere kleur verkrijgbaar (gold). Klik hier

Pressed Mineral Blush Sweet Retreat:
Leuk dat deze blush een naam heeft!
Deze blush, met zijdezachte textuur, is perfect om jouw wangen een mooie roze gloed te geven. Verrijkt met vitamine E en druivenextracten om de huid te voeden en te hydrateren voor een gerevitaliseerde look.

Deze blush komt uit de minerale lijn van ELF. Deze zit verpakt in een mooi doosje.
De blush zelf vind ik mooier vormgegeven van de highlighter.


 De kleur is roze/perzik en geeft een mooie kleur af.

Deze Pressed Mineral Blush kost €6,- en in meerdere kleuren verkrijgbaar. Klik hier

Beide producten samen gebruikt:


De blush geeft een mooie roze gezonde kleur af en ja de highlighter is een prachtige highlighter, mooie glans hoor!

Ik ben fan van deze ELF producten en dit was tevens de laatste review van mijn ELF shoplog, inmiddels hebben jullie alle producten voorbij zien komen.


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails