dinsdag 19 mei 2015

Blond Amsterdam Stash

Het sparen voor je uitzet hoort er toch een beetje bij en mijn keus is gevallen op het servies van Blond Amsterdam. Je weet nu natuurlijk nooit hoe het gaat lopen, of je alleen gaat wonen eerst of meteen al met een man. Maar ik ben langzamerhand bezig met het sparen, inmiddels niet alleen maar servies van Blond Amsterdam, alles is gewoon zo leuk van dat merk.
In dit artikel laat ik jullie mijn spulletjes zien.



Sommige spullen zijn al in gebruik en andere staan in een vitrinekast.
In mijn kamer heb ik een wastafel en daarnaast een kastje en daar heb ik sinds kort 3 producten op staan:
Al een hele tijd geleden heb ik de kleine Pretty pot gekocht op een rommelmarkt, deze is al een hele tijd niet meer verkrijgbaar. Maar o zo leuk met wat er allemaal op staat.
Sinds een week heb ik 2 producten uit de 'In Bath With Blond' collectie, de hogere pot en de tandenborstel beker. Deze heb ik gekocht via Marktplaats.


Ook op mijn kamer; 2 leuke grote voorraadpotten. Deze heb bovenop mijn boekenkast staan. Hier ben ik echt heel blij mee en heb ze voor een prikkie gekocht op marktplaats.


Leuk zijn ze hé?

 En als laatste hangt er nog een schilderij op mijn kamer, ook via marktplaats gekocht.

Servies:
Ik heb 4 diner borden via marktplaats gekocht, 2 ontbijtborden via bol.com en Nijhof en 1 taart bordje, bij Nijhof gekocht. Allemaal uit de Even Bijkletsen serie, dit vind ik zelf de leukste serie.


2 mokken: 1 uit de Even Bijkletsen serie en 1 met Cup Cakes. Via bol.com en Nijhof.

En deze spulletjes staan in de vitrinekast:
Beautyblik, hier ben ik ook heel blij mee, is van een oudere serie maar hier in een winkeltje stond deze nog.
Suiker potje en melk kannetje, ook van een wat oudere serie, deze heb ik via een rommelmarkt en marktplaats gekocht.
Het Cool Down schaaltje is ook niet meer te koop maar wel nog in Baarn bij de Nijhof.
Daarachter staan nog servetten en een kom. Servetten bij d V&D gekocht en de kom via bol.com.


Dan hebben we aan de andere kant nog een petit four bordje/thee tipje en eierdopje beide gekocht bij Intratuin. Even Bijkletsen koek trommel, goedkoop via een rommelmarkt en als laatste een theepot. Deze kocht ik samen met het suikerpotje op een rommelmarkt voor heel goedkoop.


En als laatste nog het Mooi Blond boek. Ook via Marktplaats gekocht.


Zoals jullie zien koop ik overal wat, ik speur Marktplaats altijd af of er wat leuks in de buurt wordt aangeboden. Uiteraard koop ik alleen dingen die goed en heel zijn. Ook op rommelmarkten zoek ik Blond Amsterdam spulletjes.

Ik heb trouwens ook nog een sleutelhanger, pollepelpot en spaarpot.

Sparen jullie Blond Amsterdam? Zo ja wat hebben jullie allemaal?

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails