donderdag 21 mei 2015

BibaStore Armbandjes + ring

Ik houd van leuke armbandjes! Je kan ze leuk combineren met andere armbandjes of met een leuk horloge. Ik ontving laatst een leuk setje armbanden en een ring van de webshop Bibastore.
Ze hebben meer dan 125 armbandjes in deze tint maar in totaal 665 stuks! Voor iedereen zit er dus wel wat bij.
Kijken jullie mee?


De kleur is in het echt meer paars, zoals jullie wel weten zijn paars en blauw erg moeilijke kleuren om op de foto te zetten.
De 3 paarse armbandjes passen goed bij elkaar en hebben zilver kleurige accenten.
Ze zijn van het merk Biba en er hangt aan elke armband een zilver rond bedeltje met het woord Biba erop.

Hier kan je ze vinden; klik hier
De prijzen van vanaf €5,95 - €9,95



Ook zit er een crystal armbandje bij en een zilver kleurig armbandje.
De crystal kan je hier vinden; Klik hier en kost €5,95

De ring staat helaas ook niet op de webshop maar is wel erg leuk, past goed bij de armbandjes en er zit een leuke steen in.


Ik vind het erg leuke armbandjes, je kan ze met z'n alle dragen of combineren met andere of met een horloge. Helemaal zomer proof! Ze zijn ook heel stevig gemaakt met elastiek, gelukkig niet slapjes.

Ze zijn te koop via BibaStore. Ik kreeg ze ook mooi verpakt in een organza zakje.


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails