zaterdag 30 mei 2015

2B Loose Powder, Blush, Hydrastick

Vandaag review ik voor jullie de laatste 3 producten van het 2B pakketje, loose powder, een blush en een hydrastick.
Kijken jullie mee?

Mattifying Loose Powder 01:
De mattifying loose powder helpt je je make-up te fixeren en je teint te mattifieren. Resultaat: een natuurlijke, transparante finish.
Gebruik: Na de foundation aanbrengen.

Het is een mooie grote verpakking met een matt zwarte dop.
Er zit ook nog een sponsje bij zoals je op onderstaande foto kunt zien.


Ik heb een beetje poeder in de deksel gedaan zodat het beter te zien is want op mijn huid zie je de poeder niet.


De kleur is heel licht beige en matteert mijn huid na de foundation heel goed. Ook blijft je foundation langer/beter zitten door deze poeder.

2B Mattifying Loose Powder kost €8,49

2B Mineral Blush Lollipop 01:
Ik had al een andere kleurtje uit deze lijn 'Cheek Pop' en die was ook erg mooi. Dit is de kleur Lollipop, een mooie roze kleur met een kleine shimmer.


De blush vind ik erg mooi qua uiterlijk, er staan leuke teksten op zoals Making Me Blush en Sweethearts Blush.


Het pigment is ook dik in orde, je krijgt een mooie roze blos op je wangen. Hieronder vind je een foto van alle swatches van de producten, ook deze blush.

Mineral blush Lollipop €4,95

2B Hydrastick 10 Apricot:
Sensuele, gehydrateerde lippen in een handomdraai dankzij de toegevoegde jojoba-oliën, die bovendien bijdragen tot de zoete geur van de lippenbalsem. Elke hydratick heeft een andere kleur met middelmatige, transparante dekking.

Het uiterlijk ziet er heel vrolijk en zomers uit en ze zijn ook gezicht voor de zomer van er zit een UVA en UVB filter in.


Dit is nr. 10 Apricot, een perzik kleur met shimmer in.


De lippenbalsem voedt je lippen en voelen lekker vettig aan, ook heeft deze een lekkere geur/smaak.
Het pigment is meer glanzend dan dat het een kleurtje geeft op mijn lippen maar dat vind ik niet erg.


2B Hydrastick €3,95

Nog even alle swatches naast elkaar:
Loose powder - blush - hydrastick.

2B is te koop in België bij: Kruidvat, Di, Dreamland, Carrefour, Colruyt, Inno, Lediscount, Cora en Suprabazar.
In Nederland kan je terecht bij diverse drogisterijen of op onze webshop www.makeuptouch.eu

Wil je op de hoogte blijven? Like dan de facebook pagina van 2B: www.facebook.com/2bcosmetics

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails