donderdag 23 april 2015

Wishlist | Sevenbien

Ik heb een leuke webshop ontdekt! Namelijk Sevenbien. Al dagen speur ik deze webshop af en telkens zie ik weer leuke dingen. Ik besloot om een wishlist voor jullie samen te stellen.
Kijken jullie mee?


Hierboven zie je een collage met wat artikelen uit de webshop die ik erg leuk vind, uiteraard hebben ze nog veel meer leuke dingen.
  • Quilted Jacket. Mijn jasje is laatst kapot gegaan en ik zoek nog een nieuwe. Deze ziet er erg leuk uit en ga ik waarschijnlijk wel bestellen.
  • Glitter vest Zwart. Ik houd van lekkere vesten en deze ziet er ook nog eens goed uit, leuke print.
  • Fashion Sneaker Zwart. Deze zijn natuurlijk helemaal hot maar ik heb ze nog steeds niet, wellicht dat ik ze nu ga aanschaffen.
  • Fabulous Shirt. Toen ik dit shirt zag was ik meteen verliefd, super leuke print en leuke tekst.
  • Go Wild Bag Black. Ohh deze vind ik ook helemaal geweldig!
  • Magneto Bling Armband. Een armband maakt een outfit helemaal af.
  • Infinity Oorbellen Goud. Infinity vind ik super leuk en ook deze oorbellen, vooral met de steentjes erop.
  • Ripped Jeans. Een goede jeans is natuurlijk ook een must.
  • Ardo Jurkje Zwart. Een jurkje met leuke fringes, ik draag eigenlijk nooit jurkjes maar deze ziet er super uit.
  • Fringe Sleehak. Ook weer Fringes! Fringes zijn helemaal hot.
  • Fringe Bag Bruin. En een fringes tas kan natuurlijk ook niet ontbreken.

Je kan met deze items ook een leuke outfit combineren, jeans, fabulous shirt, quilted jacket, sneakers, infinity oorbellen en de go wild bag.
Of als je naar een festival gaat; jurkje, fringe sleehakken en tas en de armband.

Zoek je nog een leuke festival outfit ? Neem dan zeker ook eens een kijkje, ze hebben namelijk een pagina waar vele festival outfits op staan.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails