vrijdag 3 april 2015

USA-Shop review

Ik heb laatst een bestelling gedaan bij USA-Shop. USA-Shpo verkoopt merken die uit Amerika komen en (haast) niet verkrijgbaar zijn in Nederland, maar nu wel!
Ik review een mascara van CoverGirl en een Fragrance Mist van Bath and Body Works.

Bath and Bodyworks Fragrance Mist Sweet Pea:
Besprenkel jezelf  rijkelijk of gebruik het subtiel, in beide gevallen zul je onmiddelijk weg zijn van deze bodyspray! Deze spray verzorgd je huid met een heerlijk aloe-vera laagje. De eenvoudigste en verfrissendste manier om van geur te genieten.
  • Topnotes: zoete erwten, peer, loganbessen, zwarte bessen
  • Midnotes: fresia, framboos, roze pioen
  • Drynotes: musk, pruim
  • Inhoud 236ml

Ik had eigenlijk nog helemaal geen fragrance mist, ik had er wel al veel over gehoord maar nog nooit eerder gebruikt.
Parfum is voor mij al snel te sterk, vaak krijg ik dan hoofdpijn en een fragrance mist is minder sterk.



De geur is heerlijk fris en bloemig en ook helemaal niet sterk, als je deze opdoet ruik je het even goed maar daarna ruik je het al veel minder maar als je langs andere mensen loopt bijvoorbeeld ruiken die het wel goed.

Ja ik vind deze erg fijn, voor mij beter dan een parfum.


Deze kost €14,95

Een doorbraak in niet-klonterende mascara. Krijg tot 200% meer volume en geen klontjes! Deze mascara is voorzien van een innovatief dubbelzijdig borsteltje voor optimaal gebruiksgemak.
  • Kleur: Very Black
  • Inhoud 13,1ml

Het merk CoverGirl kende ik vooral van de Amerikaanse tv series zoals ANTM. Zelf had ik hier nog geen producten was dus ik was erg benieuwd!


De mascara zit netjes verpakt en heeft zelf een leuke opvallende kleur, deze kan je niet missen in je stash!


Het borsteltje:

Het resultaat:

Het effect vind ik helaas iets minder, de kleur had wat mij betreft zwarter gemogen en voor mijn gevoel zit er te weinig mascara op mijn wimpers, ook al breng ik meerdere laagjes aan. Maar dit is voor iedereen verschillende natuurlijk.

Deze kost €8,95


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails