donderdag 30 april 2015

Swatches | P2 Inspired By Light

Toen ik in Duitsland was lag de Inspired By Light collectie in het P2 schap. Hieruit kocht ik 2 nagellakjes.
En vandaag laat ik de swatches zien aan jullie.

Wauw, zien jullie die dop? Mooi effect zeg.
Ook de vorm van de flesjes vind ik mooi, dikke vierkanten flessen met een inhoud van 12ml.

Ik koos voor 2 kleuren, een licht groene en een blauwe kleur. Beide hebben shimmer.

Het kwastje is lekker breed en afgerond, dit soort kwastje vind ik altijd erg lekker lakken, je pink kan je in 1x doen.


Swatches:
020 Luminous Blue:
 Een prachtig blauw kleurtje met shimmer erin. Deze dekt in 2 laagjes.

040 Illuminating Green:
Een lief pastel groen kleurtje. Deze dekt in 3 laagjes volledig. 2 kan ook wel maar 3 ziet er gewoon mooier uit.
P2 lakken vind ik erg fijn, ze drogen snel en blijven voor gewone nagellak goed zitten.

Ik kocht ze voor €2,25 p/st. bij de DM in Duitsland. 



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails