dinsdag 28 april 2015

Swatches | 3x Hema Nagellak

Hema heeft heel wat nieuwe nagellakken in haar assortiment en vandaag laat ik jullie er 3 zien.

Ik ontving een roze Jelly Beans Matt lakje, een lila long lasting en een paarse dots topcoat.
De flesjes bevatten 11ml.
Swatches:
Jelly Beans Matt Pink:
Dit lakje dekt helaas niet en dat had ik ook wel verwacht toen ik het woord jelly las.
Op de foto's draag ik 3 laagjes.

Long Lasting lila:
Dit is een heel licht lila kleurtje met shimmer erin.
Deze heeft helaas geen sticker dus weet niet welk nummer dit is.
Deze dekt met 2 laagjes.

Topcoat Dots lila:
Ook heeft deze geen sticker maar dit is in ieder geval het lakje met de lila dots erin.
Heel leuk vind ik die dots, geeft net een wat leuker effect. Op de foto's draag ik 1 laagje dots.

Prijzen:
Jelly Beans: €2,50
Long Lasting €2,50
Topcoat Dots: €2,75

Deze en nog veel meer nagellakjes zijn te koop bij de Hema.

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails