donderdag 2 april 2015

Stapleton Yoghurt

Stapleton’s , natuurlijke, romige yoghurts zijn in 4 heerlijke vruchten-smaken in Jumbo winkels in heel Nederland verkrijgbaar.
Vandaag bespreek ik er 2 met jullie! Is weer eens wat anders dan beauty ?

Informatie:
Stapleton kwam in 1975 tot stand op wat destijds een traditionele familieboerderij was in de welige landelijke Noord Devon regio, in het zuidwesten van Engeland.
Het doet ons groot plezier deze relatie weer te hebben kunnen hervatten zodat onze Nederlandse klanten onze yoghurt nu in meer dan 350 winkels in het land kunnen vinden.
Ons zuivelbedrijf is nog steeds een familiebedrijf gebaseerd op de voormalige boerderij en wordt gerund met integriteit, trots en respect voor de kwaliteit van de ingrediënten die wij gebruiken. Hoewel wij nu geen eigen koeien meer hebben, betrekken we onze melk van een boerderij nog geen 5 km van ons vandaan.
Sinds 2000 heeft Stapleton drie Quality Food Awards voor haar producten gewonnen.  De ‘Q’ Awards zijn de meest belangrijke prijzen voor voedingsproducten in de Engelse Supermarkets als erkenning voor producten van de hoogste kwaliteit.
Het doet ons veel plezier dat onze Nederlandse vrienden nu ook van onze heerlijke yoghurts kunnen genieten.
Ik heb de smaken; aardbeien/frambozen yoghurt en yoghurt met zoete en zure kersen.
Het is een mooie en grote verpakking van de yoghurt, ik verdeel de bak in 2x, om deze bak in 1x op te eten vond ik wat te veel. Voor een ontbijt of een lunch kan je het wel in 1x op eten maar ik eet het meestal als toetje.


zoete en zure kersen - aardbeien/frambozen 

Zoete en zure kersen:
Deze is erg lekker, er zitten hele kersen in dat vond ik ook heel erg lekker, je hebt de ene keer een zoete en dan de andere keer een zure kers.

Aardbeien/frambozen (limited edition):
Deze smaak is erg zuur, persoonlijk vind ik deze te zuur. Maar de smaak is erg lekker, dit is zeker mijn favoriet. Hier zitten kleine stukjes in en ook de pitjes.

Deze yoghurt is ook erg in trek in huis, mijn vader vind ze heerlijk haha:)
Er zijn nog 2 smaken verkrijgbaar: Appel en Zwartebessen, Nectarine en Passievrucht

Deze Stapleton Yoghurt is te koop bij de Jumbo.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails