dinsdag 14 april 2015

Squalan Pure

Ik had eerlijk gezegd nog nooit van het merk Squalan gehoord maar laatst ontving ik een product en vandaag deel ik jullie mijn ervaring.


Het product zit leuk verpakt in een zakje met een informatie kaartje eraan.

Squalan Pure is een luxe, verzachtende olie die lijntjes en rimpels vervaagt en de elasticiteit en glans van de huid herstelt. Deze olie is geschikt voor elk huidtype, zelfs voor de overgevoelige huid en voor mensen met huidklachten zoals eczeem
Squaleen is een vetachtige substantie die door zowel mensen als dieren en planten zelf geproduceerd wordt. De eerste organismen op aarde bestonden voor een groot deel uit squaleen. Bij de geboorte is het percentage squaleen in onze huid hoog, maar dit neemt af naarmate we ouder worden. Rond ons dertigste maken we er zelf nog maar zo weinig van aan dat het huidverouderingsproces begint.
Onze producten bevatten de stabielere versie van Squaleen, Squalaan genaamd. Squalaan zorgt voor flexibiliteit en soepelheid van de huid, is uitzonderlijk hydraterend en heeft het vermogen diep in de huid te dringen. Squalaan trekt snel in en maakt de huid zacht en geeft een glad, niet-vettig gevoel. Daarnaast werkt het verzachtend voor mensen met huidproblemen zoals eczeem, psoriasis en rosacea. Het herstelt de beschadigde huid, helpt de huid zijn natuurlijke elasticiteit te behouden, en vermindert ouderdomsvlekken. Het Squalaan in onze producten is 100% afkomstig uit ECOCERT goedgekeurd suikerriet.

Het flesje heeft een makkelijk pompsysteem waardoor je gemakkelijk kan doseren. Het product is best wel dun, het loopt bijna van je vingers af. Als je het product opbrengt is het best vettig in het begin en glimt je huid erg. Maar naar een tijdje trekt het in en zie je er niks meer van. Ik heb op mijn voorhoofd van die lijntjes, vochtlijntjes volgens mij, en die worden steeds minder zichtbaar als ik dit gebruik. Ook ziet mijn huid er beter uit. Heeft een natuurlijke glans.

SQUALAN PURE – 10ML kost €14,95

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails