vrijdag 24 april 2015

Oriflame Giordani Gold Jewel Lipstick

Al bijna 40 jaar staat Oriflame’s Giordani Gold lijn voor schoonheid en luxe, met prestigieuze producten voor de vrouw die weet wat ze wil. Onlangs zijn diverse samenstellingen en verpakkingen van deze stijlvolle make-uplijn volledig vernieuwd.
De Oriflame Giordani Gold Jewel  Lipstick Collectie is nu uitgebreid met 5 prachtige nieuwe kleuren. Vandaag swatch ik ze voor jullie.


De lipsticks zitten nestjes verpakt in een doosje.



En als je dan de doosjes openmaakt; Wauw! wat een prachtige verpakking, mooi glimmen goud met een prachtig ornament aan de onderkanten. De lipsticks zijn ook erg stevig en voelen zwaar aan.


Er zijn 5 nieuwe kleuren:
31376 Beige Suede
31377 Pink Delicacy
31378 Frosted Rose
31379 Violet Dawn
31380 Red Attraction


Swatches:

lippen met niks
31376 Beige Suede:
31377 Pink Delicacy:
31378 Frosted Rose:
31379 Violet Dawn:
31380 Red Attraction:

Zoals je ziet geven ze niet veel kleur af, ik vind dat niet heel erg want houd niet zo van opvallende lipsticks dus voor mij is het prima maar ik kan me voorstellen dat dit je tegen valt. Zeker voor een wat luxer/duurder merk.
Maar ze zijn wel erg fijn, voelen super lekker aan op je lippen, lekker vettig en blijven goed zitten. En ik smeer altijd heel vaak lipbalm op maar als ik deze lipstick draag hoeft dat een tijdje niet.

Het is jammer van het lichte pigment anders waren ze echt top!

Oriflame Giordani Gold Jewel Lipstick € 18,00/ 4 g.
De Oriflame-producten worden verkocht via het directe verkoopkanaal en via de website www.oriflame.nl  


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails