donderdag 9 april 2015

Nailart | Pastel

Ik heb eindelijk weer eens een nailart gemaakt, dit keer koos ik voor pastel kleurtjes.
Deze nailart zagen jullie ook al voorbij komen bij de COTM.


Ik koos er voor om 3 pastel kleuren te doen en dan sponsen op de nagels. Ik koos voor een mint groen, blauw en paars.


Op mijn ring vinger heb ik het andersom gesponsd. Ik spons gewoon met een schuursponsje en dan het gekleurde deel ervan.


Toen vond ik het erg kaal dus koos ik er voor om met een zwarte striper strepen te maken en daar tussen door witte stippen te zetten met een dotting tool.


Topcoat en je bent klaar.
Ik heb wel eerst mijn nagels wit gelakt voordat ik ging sponsen, zo komt de kleur beter uit.


Wat vinden jullie? Ik vind hem erg leuk geworden!


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails