vrijdag 10 april 2015

MyLittleShop + winactie

Ik ontving laatst een leuk pakketje van de webshop MyLittleShop dit is een webshop die heel veel leuke artikelen verkoopt en ik mag ook 2 linnen tasjes verloten.


Over MyLittleShop:
MyLittleShop is een leuke webshop die accessoires  en kleding verkoopt. De webshop zelf ziet er heel erg leuk uit, mooi vormgegeven. De verzending verliep snel en het zat mooi ingepakt in een tasje, weer eens wat anders dan een standaard enveloppe. Ze hebben ook leuke superdeals lopen waar je voordelig producten kan aanschaffen. Zoek je nog leuke accessoires of kleding? Neem dan eens een kijkje op MyLittleShop.

Dit horloge is echt heel erg leuk, heeft een 'fur' bandje met zebra strepen en het horloge zelf heeft goud kleurige details.



Het horloge zit prima en er zijn genoeg gaatjes om te verstellen.



Het horloge kost €12,95, ik ben helemaal verliefd erop en draag deze nu dagelijks!.

Winactie:
Ik mag deze 2 linnen tasjes verloten. De tasjes zijn t.w.v. 9,95 p/st.



Wat moet je doen om kans te maken?:
- Volg mijn blog op Bloglovin Klik hier
- Laat een reactie achter dat je mee doet en hierin je voorkeur, zwart of creme.
Dat is alles!  Je kan meedoen t/m 17 April 2015


Succes!

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails